مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی کشور:

مشکلی در تامین نهاده های کشاورزی وجود ندارد

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: این اطمینان را به کشاورزان میدهیم که هیچ مشکلی در تامین نهاده های کشاورزی برای تولید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، محمد مهدی سعیدی امروز در همایش  آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی در گرگان اظهار کرد: تمامی کشاورزان با برنامه ریزی جهاد کشاورزی امکان استفاده از کودهای یارانه ای را دارند.

وی افزود: ۹۵درصد مواد اولیه تمامی شرکتهای تولید کننده کودهای کشاورزی در کشور تامین می شود و این شرکتها مشکلی در فرایند تولید نداشته و نیازمند واردات مواد اولیه هم نیستیم.

سعیدی گفت: با توجه به کشاورزی بودن گلستان اما این استان در بحث شرکتهای تولیدی محصولات جانبی کشاورزی در حد متوسط است و نیازمند اجرای برنامه ریزی بهتری برای توسعه برگزاری این توع همایش ها و آشنایی هر چه بیشتر کشاورزان و البته مدیران حوزه کشاورزی با شرکتهای تولید کننده نهاده های کشاورزی است.

وی ادامه داد: این شرکتها بسته امکانات هر استان در آن شرکت میکنند و هر اندازه مکان بزرگتری در اختیار قرار بگیرد قطعا شرکتهای بیشتری تمایل به حضور در استان گلستان را دارند.

سعیدی افزود: در حال حاضر شرکتهای تولید کننده نهاده های کشاورزی در کشور با مشکل مواد اولیه روبرو نیستند و به راحتی به تولید ادامه میدتهند به گونه ای که امسال ۵۰درصد افزایش تولید هم داشته اند.

گفتنی است این چهاردهمین همایش آموزشی، ترویحی و معرفی سبد کودی است که با حضور ۷شرکت از جمله مجتمع شیمیایی آبیک، ارگانامین، فن آوری زیستی طبیعت گرا، اگریتک و چند شرکت دیگر در گرگان برگزار شده است.