گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

پرداخت بدهی باقیمانده سویاکاران تا دو روز آینده
صدا و سیما نوشت: ۵۰میلیارد تومان، بدهی باقیمانده سویاکاران گلستان در یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

گلستان با مشارکت آلمان صاحب کارخانه پسماند صنعتی می‌شود
ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت که مطالعات و برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد کارخانه پسماند صنعتی مدرن با سرمایه‌گذاری یک شرکت آلمانی در این استان انجام می شود و مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

جنگل‌های استان گلستان بی‌دفاع در برابر آتش هستند
تسنیم نوشت: یک چهارم مساحت جنگل‌های هیرکانی در استان گلستان واقع شده و نیمی از جنگل‌های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو را در اختیار دارد که نشان از درجه بالای اهمیت عرصه‌های جنگلی گلستان است اما این عرصه‌ها همواره در آتش کمبود اعتبارات می‌سوزد.

سختی‌های ناتمام سرزمین سکوت/ مطالبات ناشنوایان را گوش شنوایی نیست
مهر نوشت: ناشنوایان به عنوان بخشی از جمعیت توان‌خواه جامعه، با توجه به محدودیت‌هایی که دارند با چالش‌های زیادی مانند مسکن، اشتغال و … روبرو هستند که باید برای رفع آنها تدابیری اندیشیده شود.

«لایروبی» رودخانه‌های گلستان در پیچ و خم اعتبارات/ سیلاب، مهمان‌ ناخوانده ۲ دهه در گلستان
فارس نوشت: در حالی که لایروبی یکی از نیازهای ضروری رودخانه‌های گلستان محسوب می‌شود و با در پیش بودن بارش‌ها در فصل زمستان وقوع سیلاب دور از ذهن نیست با این وجود هنوز اعتبارات کافی برای این پروژه مهم و حیاتی گلستان در نظر گرفته نشده است.

شهرک‌ کشاورزی، راهبرد پایدار تولید، اشتغال و حفظ منابع آبی گلستان
ایرنا نوشت: سرمایه‌گذاری در ایجاد شهرک‌های کشاورزی، راهکار پایدار تولید محصولات کشاورزی و ایجاد فرصت‌های شغلی مطمئن است که این ظرفیت‌ طی سال‌های اخیر توجه مسوولان گلستان را برای برنامه‌ریزی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به خود جلب کرده است.

از ریشه‌های فرهنگی «ترک فعل» تا نخواستن مدیران/ لزوم واگذاری مدیریت به جوانان
ایسنا نوشت: در میزگرد تخصصی با موضوع «ترک فعل مدیران» پیرامون چالش ها و الزامات این موضوع پرداخته شد.

۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد
مهر نوشت: مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد که ۳۰ درصد این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.