مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛

تشکیل ۵۴۱۷ فقره پرونده تخلفاتی در گلستان

مدیرکل تعزیرات گلستان از تشکیل پنج هزار و ۴۱۷ فقره تخلفاتی در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و غیره طی پنج ماهه ابتدای سال در استان خبرداد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، حسین نجف زاده با اعلام این خبر اظهار کرد:  در پنج ماهه ابتدای سال تاکنون پنج هزار و ۴۱۷ فقره پرونده تخلفاتی در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بخش بهداشتی، دارویی و درمانی و دامپزشکی برای متخلفان تشکیل شده است.

وی افزود: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان علاوه بر جزای نقدی به ضبط کالا درج در پرونده، توبیخ و غیره محکوم شدند.

وی گفتد: از این تعداد پرونده های متشکله تعداد سه هزار و ۵۶۴ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، تعداد ۹۱۳ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۹۴۰ فقره پرونده هم مربوط به تخلفات بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی است.

نجف زاده اضافه کرد: بیشترین موارد تخلفات پرونده های مذکور در بخش کالا و خدمات بوده که بیش از ۱۱۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی لحاظ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: در بخش تخلفات قاچاق کالا و ارز بیش از ۸۱ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال جزای نقدی و متخلفان بخش بهداشت، دار و درمان و دامپزشکی هم بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

وی گفت: تعداد کل پرونده های متشکله بیش از پنج هزار و ۴۱۷ فقره پرونده تخلفاتی در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و تخلفات ویژه بهداشت و دارو و درمان و دامپزشکی است که جمعا بیش از ۱۹۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم به جزای نقدی شده اند و از نظر تعداد فراوانی تعداد ۷۳۲ فقره پرونده مربوط به عدم درج قیمت و تعداد ۶۲۰ فقره پرونده مربوط به گرانفروشی بوده است.