آزادسازی زندانی غیرعمد با جشن گلریزان کارکنان بنادر گلستان

مدیر بنادر ودریانوردی استان گلستان گفت: یک زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بنادر استان گلستان از زندان گرگان آزاد شد.

به گزارش ساجد خبر، الله‌یار اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با هماهنگی ستاد دیه استان گلستان و در راستای عمل نیک آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و به همت مدیریت و کارکنان بنادر استان گلستان و طی سنت خداپسندانه جشن گلریزان، یک زندانی آزاد شد و در آستانه عید سعید فطر به آغوش خانواده بازگشت.

وی تصریح کرد: انسان آئینه تمام نمای پروردگار و موجودی است که شایستگی دریافت عشق به خدا را داشته و باید این عشق را با اعمال نیکش ثابت کند لذا با هماهنگی ستاد دیه استان تصمیم بر آن شد که با مشارکت کارکنان بنادر و دریانوردی گلستان،  این امر خداپسندانه صورت بگیرد و الحمدالله سعادت در این امر حاصل شد.
اسعدی به ادامه‌دار بودن این طرح اشاره کرد و افزود: امیدواریم که با فرهنگ‌سازی در این زمینه افراد بیشتری داوطلب حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باشند.
وی اضافه کرد: اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متعهد، در طی سال‌های اخیر مشارکت اجتماعی بالایی در طرح‌های حمایتی داشته است.