استاندار گلستان:

توجه به رفع مشکلات آبی گلستان ضروری است

استاندار گلستان گفت: توجه به رفع مشکلات آبی گلستان ضروری است و تکمیل سد نرماب و اجرای پروژه آب شیرین کن می تواند مشکلات منابع آبی استان را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، محمد علی زنگانه در دیدار با دکتر منصوری ، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری علاوه بر ضوررت رفع مشکلات آبی استان بر روند  اجرائی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: اساس نامه منطقه آزاد اینچه برون گلستان ابلاغ شد و طرح جامع نیز در حال تکمیل است و امیدواریم منابع لازم جهت تکمیل زیرساخت ها نیز فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته روند لایروبی کانال آشور در مسیر علاج بخشی خلیج گرگان با سرعتی مناسب در حال انجام است.

استاندار گفت: ایجاد ردیف بودجه ثابت برای خلیج گرگان روند لایروبی و نگهداری دائمی از آن را فراهم می کند.

زنگانه بیان کرد: اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول ، ۵۰۰ مگاوات به حجم برق تولیدی کشور اضافه می کند و مورد انتفاع استان گلستان و ۸ استان دیگر واقع می گردد.

در ادامه دکتر منصوری اظهار کرد: تلاش لازم را در جهت رفع مشکلات آبی استان خواهیم داشت.

وی افزود: جلسه ای با مدیران ذیربط جهت رفع مشکلات نیروگاه برق علی آباد کتول برگزار خواهیم کرد تا رفع مشکلات آن تسریع شود.

منصوری گفت:  اقدامات صورت گرفته در خلیج گرگان شایسته تقدیر است و در مسیر دستورات ریاست محترم جمهور و بهره مندی مردم تلاش مضاعف خود را به کار خواهیم بست.