اهدای خون مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به همراه کارکنان و برای دومین بار در سال جاری به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.
به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان، سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حاشیه این کار خیرخواهانه افزود: خدمات کارکنان انتقال خون به لحاظ ساختاری و رفتاری همانند خدمات و مجاهدت‌های شهدا و جانبازان، ذخیره آخرت خواهد بود.
سرهنگ پاسدار محمد رضا کاظمی جایگاه و اهمیت انتقال خون را وظیفه‌ای همگانی دانست و با تاکید بر اینکه مردم شاهد خدمات مهم انتقال خون هستند، گفت: یکی از مراکز مورد اعتماد مردم انتقال خون است و مردم به این سازمان اعتماد کامل دارند و به‌خاطر همین اعتماد است که گرانمایه‌ترین عنصر حیاتی انسان یعنی خون را بدون چشمداشت در این سازمان اهدا می‌کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان فعالیت در انتقال خون را خدمت جهادگونه دانست و با تاکید براینکه انتقال خون را در خط مقدم جهاد فی‌سبیل الله می‌دانیم، گفت: باید بیشتر قدر انتقال خون استان  را بدانیم و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درگلستان درحال راه اندازی می باشد که آماده انعکاس خدمات این اداره کل در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.
وی در پایان افزود : بیماران نیازمند به خون از جمله بیماران سرطانی و تالاسمی در همه شرایط نیاز به خون دارند و با توجه به کاهش مراجعات مردمی نیاز به مشارکت بیشتر مردم در این کار نجات بخش و انسان دوستانه است.