مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری گلستان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولان و جوانان استان در گرگان برگزار شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایرنا، صبح امروز در آیینی با حضور “مهدی دادمان” رئیس حوزه هنری کشور، “سید محمد دهنوی” معاون اقتصادی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان ارشد استانی مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

محمود خواجه نژاد در این آیین با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در طی قریب به دو سال گذشته خدمتگزار هنرمندان انقلابی استان گلستان بودم، اظهار کرد: تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم در سالهای سخت اخیر که کرونا هم مزید بر علت بود رسالت های بر دوشم را به سر منزل مقصود برسانم.

وی با بیان اینکه امیدوارم توانسته باشم در حد و اندازه قامت و شایستگی هنرمندان استان تلاش کرده باشم، افزود: رهبری بارها وقتی نام از حوزه هنری برده اند از رضایت خود نسبت به این مجموعه سخن گفته اند که وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

رییس سابق حوزه هنری استان گلستان با تاکید بر اینکه حوزه هنری تنها امید هنری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: وظیفه سنگین بر دوش حوزه هنری تنها با اخلاص، ایمان به هدف، جهاد و ممارست بدست خواهد آمد.

خواجه نژاد با بیان اینکه برای رئیس جدید حوزه هنری استان گلستان آرزوی توفیق دارم، خاطرنشان کرد: هر کمی لازم باشد به عنوان سرباز این مجموعه کنار دوستان هستم تا در کنار هم مطالبات رهبری از این نهاد را تحقق بخشیم.

گفتنی است در این مراسم که در ابتدای آن “حاج صادق روشنی” جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به بیان باشی از تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی پرداخت؛ از زحمات محمود خواجه نژاد تقدیر بعمل آمد و سید حسام‌بنی فاطمه به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان گلستان معرفی شد.