جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ‌هستیم

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۲۲ نقطه استان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در استان اندیشیده شده است.

به گزارش ساجد خبر، نجیب اله تاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ملی ۱۴۰۰ اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نزدیک به ۱۳ هزار برنامه در سطح شهرها و روستاها تا نقاط دورافتاده و مرزی استان برگزار شد که نسبت به سال گذشته از نظر کمی رشدی دوبرابری داشته است.

وی افزود: ارتقای کیفی برنامه‌ها نیز جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های کمیته‌ها و ستادهای شهرستانی بود که خوشبختانه براساس گزارش‌های ارسالی تا کنون در این بخش نیز شاهد رشد و بهبود کیفی برنامه‌ها در این ایام بوده‌ایم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امشب و در آستانه جشن ملی ۱۴۰۰ و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان شهرهای استان نورافشانی می‌شود، اظهارداشت: مراسم نورافشانی در گرگان از سوی کمیته بسیج ستاد دهه فجر برنامه ریزی شده که این مراسم ساعت ۲۰ در پارک شهر گرگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. در سایر شهرهای استان نیز مراسم نورافشانی از سوی کمیته بسیج انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین ساعت ۲۱ امشب نیز گلبانگ « الله اکبر» همراه با سراسر کشور از مأذنه‌های مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه و غیره طنین‌انداز خواهد شد و مردم استان گلستان نیز همصدا با ملت ایران، ندای الله اکبر و فریاد استکبارستیزی سر خواهند داد.

تاری ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در استان اندیشیده شده است. راهپیمایی امسال در ۲۲ نقطه برنامه ریزی شده و مردم نیز به صورت خانوادگی در جشن انقلاب حضور خواهندیافت.