رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

خیانت‌ها و جنایت‌های دشمنان برای مردم بازگو شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی و خیانت‌ها و جنایت‌های منافقان و دشمنان برای مردم تبیین نشود ممکن است جریان ضد انقلاب و لیبرال‌ها آن را تحریف کنند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در نشست خبری در خصوص برنامه‌های ستاد حقوق بشر اظهار کرد: همانگونه که فرزندان و کودکان ما از همان طفولیت با امام حسین (ع) و عاشورا آشنا می‌شوند باید آنان را از حوادث انقلاب اسلامی هم آگاه کنیم. اصحاب رسانه مانند منبر دیروز مسئولیت بیان تاریخ انقلاب اسلامی را بر دوش دارند و با توجه به شرایط شیوع کرونا که نمی‌توانیم اجتماعات گذشته را برگزار کنیم، رسالت رسانه‌ها سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به خیانت‌های جریان لیبرال و منافقان به ملت و انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر عاشورا برای مسلمانان بیان و تبیین نشود ممکن است جریان روشنفکری عقل مذهبی نسل ها را به سرقت ببرد، جریان لیبرالیستی و ضد انقلاب هم ممکن است نسل نوباه آینده را بدزدند و آن را دچار تحریف کنند.

وی با اشاره به سالروز ۷ تیر و انفجار دفتر نخست وزیری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی چندان در مدارس گفته نمی شود، در دانشگاه‌ها هم کمرنگ است بنابراین نباید تعجب کنیم که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: اصحاب رسانه باید نسبت به بیان تاریخ فجایع و رویدادهای مختلف از جمله ۷ تیر در انقلاب اسلامی بپردازد تا نسل نو از این وقایع مطلع شود و درس بگیرد.