قطعی آب بیمارستان صیادشیرازی گرگان + پاسخ مسئولان

از دیشب تاکنون آب شرب بیمارستان صیاد شیرازی گرگان قطع است ، در حالیکه بیمارستان جزو اماکنی است که نیاز مبرم به آب دارد لذا مسئولان با تانکر به این مکان آبرسانی کردند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما ؛ آب شرب بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از دیشب قطع شده و تماس های بسیاری در این رابطه با رسانه ها برقرار شده تا هر چه زودتر این مشکل بر طرف شود.

این در حالیست که همزمان دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان گلستان به سر می برد و برخی ها معتقدند مشایعت وزیر ، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی را از پیگیری این مشکلات مغفول کرده است .

بیمارستان صیادشیرازی گرگان از جمله مهمترین بیمارستانهای مرکز استان می باشد که در طول روز پذیرای بیماران بسیاری در زمینه های مختلف بیماری می باشد .

آبرسانی با تانکر به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان

در همین رابطه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پاسخ به انتقادات رسانه ها در خصوص قطع آب بیمارستان صیادشیرازی گرگان گفت: افت فشار آب توسط آبفا گلستان و مصرف بالای آب در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان باعث شده است مخازن آب (۵۴۰ هزار لیتر) در این بیمارستان پر نشود به همین دلیل با کمبود و قطعی آب مواجه شده ایم.

علی متکی افزود: با توجه به اهمیت تامین آب مورد نیاز بیمارستان صیاد شیرازی گرگان و هماهنگی های به عمل آمده با آبفا گلستان مقرر شده است؛ عملیات آبرسانی با تانکر توسط آبفا گلستان انجام شود.

وی تاکید کرد : مسئولان دانشگاه تمام همت خود را بکار می گیرند تا این مشکل برطرف شده و دیگر تکرار نشود و بیماران غیر از رنج بیماری درد دیری را تحمل نکنند.

جوابیه آبفا گلستان: چاره ای جز مدیریت فشار آب نداریم

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا گلستان نیز به این خبر واکنش نشان داد.

ولی ساور بیان کرد : با توجه به اینکه گرگان با کمبود  ۴۷۰ لیتر آب در ثانیه مواجه است به همین منظور و برای مدیریت آبرسانی، چاره ای جز مدیریت فشار آب نداریم.

ساور افزود: به همین منظور شب ها با کاهش فشار آب، ذخیره سازی آب انجام می شود تا شهروندان در طول روز با مشکل کمبود یا قطعی آب مواجه نشوند.

به گفته وی؛ با توجه به افت فشار و مصرف بالای آب در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان، مخازن موجود در بیمارستان پر نشده، به همین‌ منظور با قطعی و کمبود آب مواجه می شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین آب مورد نیاز مرکز درمانی بیمارستان صیاد شیرازی و هماهنگی های به عمل آمده مقرر شده است؛ آبرسانی با تانکر هر سه ساعت متوالی انجام شود تا مشکل تامین آب شرب بیمارستان فوق مرتفع شود.