به منظور نظارت حداکثری؛

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم و نهم مناطق روستایی

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم و نهم شهرستان های کلاله و مینودشت و مناطق روستایی شهرستان گالیکش به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه ۱۰خرداد ۱۴۰۰، از حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم و نهم شهرستان های کلاله و حوزه تصحیح شهرستان مینودشت و همچنین  حوزه امتحان نهایی دبیرستان شهید بهشتی روستای تنگراه و امتحانات پایه نهم روستاهای ترجنلی و آق قمیش شهرستان گالیکش به طور سرزده بازدید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این بازدید، رعایت پروتکل ها را مناسب دانست و اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی اعم از ضدعفونی حوزه های آزمون، تب سنجی در ابتدای ورود، رعایت فاصله فیزیکی، حضور مراقبان بهداشت و رعایت پروتکل ها موجب کاهش نگرانی ها در حوزه های امتحانی شده است.

شایان ذکر است که در بازدید از شهرستان کلاله  ابراهیمی فرماندار این شهرستان نیز حضور داشت ضمن ابراز خرسندی ازرعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی از تلاش هاو زحمات مدیریت شهرستان وهمچنین شبکه بهداشت قدردانی نمود.