نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

شفاف سازی در انتخاب درست مردم نقش موثری دارد

- نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست کاندیداها نقش اثرگذاری داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، عبدالجلال ایری اظهار کرد: صلاحیت داوطلبان در هیئت های نظارت بررسی شده و برخی از مسائل و موارد قانونی مانند تحصیلات و غیره شرط لازم برای کاندیداها است اما شرط کافی نیست و آنها باید عملکرد و کارنامه‌ خوبی هم داشته باشند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کاندیداها شفاف باشند، مردم راحت تر دست به انتخاب می زنند.

وی گفت: اگر فردی خود را در معرض قضاوت قرار دهد بهترین حالت قضاوت براساس کارنامه و عملکرد است که باید آن را شفاف سازی کند.

«ایری» بیان کرد: شفافیت در شهرهای بزرگ خود را بیشتر نشان می دهد زیرا اعضای شورای این شهرها باید سابقه عملکردی بیشتر و موثرتری داشته باشند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: شفافیت به طور قطع و یقین در انتخاب مردم اثرگذار است و کسانی که در گذشته عضو شورا بوده و یا هم اکنون قصد ورود دارند باید عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل و اتفاقاتی که در برخی از شوراها در کشور رخ داده و عدم شفافیت مشکل ساز شده است، طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست نقش اثرگذار داشته باشد.