فرماندار شهرستان مراوه تپه:

داوطلبان به جای وعده برنامه اجرایی ارائه دهند

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: اکنون زمان وعده نیست بلکه مردم انتظار حرکت دارند، شروع حرکت و برنامه اجرایی را باید به مردم نشان داد، چهارچوب مشخص برای امور وضع کرد و در آن مسیر ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، امانگلدی ضمیر با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات با شفافیت بستر مدیریت سالم شهر را فراهم کنند، افزود: بیان صحیح و صریح عملکرد، دسترسی جامعه به منابع قابل اتکا، توانمندسازی دولت و ملت در دسترسی به داده‌ها، آمار و اطلاعات صحیح و کامل از عوامل تعیین کننده شفافیت در انتخابات است.

وی افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، شفافیت تأثیر مهمی در سلامت انتخابات و مدیریت کشور دارد و همکاری و همراهی مردم در تمام سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دولت را به همراه دارد.

ضمیر در مورد وعده‌های انتخاباتی گفت: اکنون زمان وعده نیست بلکه مردم انتظار حرکت دارند، شروع حرکت و برنامه اجرایی را باید به مردم نشان داد، چهارچوب مشخص برای امور وضع کرد و در آن مسیر ادامه داد.

وی با هشدار در خصوص حربه‌های دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: ما باید راه نفوذ دشمن که همان رسانه‌های معاند است را مسدود و اهداف سو آنها را اطلاع رسانی کنیم و همچنین نقاط ضعف را بهبود بخشیده و نقاط قوت جامعه را اطلاع رسانی کنیم تا روحیه مردم در کشور بالا برود.

وی با مهم خواندن انتخابات شوراها گفت: مردم انتظار دارند منتخبین شورا به وظیفه خود آگاه و در مسیر درست گام بردارند.