عضو شورای شهر گرگان:

پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری کمک هزینه دریافت میکنند/حمایت ۱۰ میلیارد تومانی از بسکتبال

عضو شورای شهر گرگان گفت: بر اساس مصوبه صورت گرفته پیمانکاران حدمات شهری و فضای سبز برای تهیه تجهیزات و پرداخت حقوق زیر مجموعه خود کمک هزینه ماهیانه دریافت میکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، محمد ابراهیم جر جانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کارگران فضای سبز و خدمات شهری از پائین ترین حقوق برخوردارند لذا از شورائی متشکل از شهردار و  دادستان مرکز استان تشکبل شد و پس از محاسات انجام شده، تصمیم بر آن گرفته شد تا شهرداری در قراردادهای جدیدی که با پبمانکاران منعقد می شود برای پیمانکاران خدمات شهری به غیر از مبلغ قرارداد ماهیانه ۵۰ میلیون تومان و برای پیمارنکاران فضای سبز ماهیانه به غیر از مبلغ قرارداد ۱۰ میلیون تومان واریز کند.

وی افزود: این مبلغ برای به روز کردن تجهیزات ، لباس فرم کارگران، تهیه اقلام بهداشتی  از جمله ماسک و به تعویق نیفتادن حقوق کارگران در نظر و مصوب شده است.

جرجانی ادامه داد: مساله دیگری که هم تذکر آن را به شهرداری دادیم مشخص شدن وضعیت کارگران روز مزدی است که اگر باز ۱۰ روز بیشتر بکار گیری شوند باید حقوق مکقی ماهیانه به انها پرداخت و وضعیت شغلی آنان نیز تبدیل شود.

جرجانی در رابطه با وضعیت جدید تیم بسکتبال گرگان وبعد از قهرمانی و رفتن شاهین طبع گفت: با توجه به اینکه بودجه ۱۰ میلیارد تومانی را برای تثوبت تیم بسکتبال برای حضور در باز یهای اسیایی مصوب  شده است اما اقای شاهین طبع به دلیل مسائل خانوادگی امکان ماندن در گرگان را نداشت و هم اکنون درحال رابزنی با چند گزینه داخلی و حارجی برای مربی گری هستیم.