از احراز صلاحیت ۸۲ درصد داوطلبان انتخابات شوراها تا پایان گروگانگیری نوجوان گنبدی

از احراز صلاحیت ۸۲ درصد داوطلبان انتخابات شوراها تا پایان گروگانگیری نوجوان گنبدی از جمله اخبار مهم چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه در گلستان بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از گروگانگیری در گنبدکاووس بدلیل اختلافات مالی خبرداد و گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

***دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت که از مجموع هزار و ۴۳۹ داوطلب عضویت در انتخابات شورای شهر، صلاحیت هزار و ۱۴۵ داوطلب معادل ۸۰ درصد تایید شد.

*** نصیری گفت: کاهش آب سدها ظرفیت ۴ هزار مگاواتی نیروگاه های آبی گلستان را از دسترس خارج کرد.

**حق شناس گفت: در ستاد اقتصاد مقاومی استان گلستان تاکید شد که دستگاه های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات فنی- اعتباری و زیرساختی تاپایان سال مالی اقدام کنند.

*** رئیس کل دادگستری گلستان از برخورد با مدیران سنگ انداز در مسیر تولید خبرداد.

*** شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز جمعه این هفته در هشت شهر استان اقامه خواهد شد.

*** مدیر کل شیلات گلستان گفت: فاز دوم مجتمع میگوی گمیشان با ۲۲۲ مزرعه فعالیت خواهد کرد.

*** فرماندار گرگان گفت: ثبت نام عوامل اجرایی انتخابات از طریق سامانه الکترونیکی انجام می شود.

*** مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت که فضای رسانه ای این استان برای کمک به رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کاهش تلفات ناشی از گسترش ویروس کرونا فعال‌تر و اثر بخش‌تر می‌شود.

*** فرمانده انتظامی گالیکش از دستگیری عامل ضرب و شتم جنگلبان گلستانی خبرداد.

***دومین شهردار زن استان گلستان امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز معارفه شد .

***رزمایش مومنانه به همت مجمع مشارکت‌های مردمی استان گلستان امروز برگزار شد و قرار است ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

***رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان گلستان با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان از تأیید صلاحیت ۸۲ درصد کاندیداها خبر داد.

*** دیلم گفت: توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری در بستر رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا رقم می خورد.

*** معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یک میلیون پرونده اجرائیات ثبت اسناد امسال تعیین تکلیف می شود.

*** در مراسمی با حضور معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدتقی رضاییان به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد.

***ر ئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۶۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی سطح استان خبرداد. .

.*** دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: در هیئت نظارت گلستان، صلاحیت هزار و ۱۴۵ داوطلب عضویت در شوراهای شهر تأیید شد.

.***استاندار گلستان از اجرای ۱۶ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در استان تا پایان امسال خبر داد.

.*** فرمانده انتظامی گلستان از رهایی پسربچه گنبدی از چنگ آدم ربایان در عملیات هدفمند پلیس در شرق کشور خبرداد.