مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان:

۱۹۷۴حادثه در سال گذشته پوشش داده شده است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: سال گذشته این نهاد یکهزار و ۹۷۴حادثه در سطح استان را پوشش داده است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، غریب آبادی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته از تعداد ۱۹۷۴ حادثه تعداد ۱۴۰۴حادقه جا ده ای و ۱۰۸ حادثه کوهستان پوشش داده شده است.
وی افزود: در همین مدت پایگاه امداد و نجات نوکنده با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان شروع شد که نیازمند یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.
غریب آبادی گفت: پایگاه امداد و نجات آق قلا نیز با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون هزینه شده که ۳۰میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر برای اتمام اعتبار نیاز دارد.
وی بیان کرد: برای انبار امدادی اینچه برون نیز ۳۰میلیارد ریال هزینه شده اما همچنان برای تکمیل نیاز به ۳۰میلیارد و ۳۰۰میبیون تومان بودجه نیاز است.
غریب آبادی اظهار کرد: در هفته هلال احمر ۲۲۸برنامه در سراسر استان برگزار می شود و ۳۰برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرا خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و

نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.