مدیرکل امور مالیاتی گلستان :

۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه یک درصد از درآمد مالیات ارزش افزوده در حوزه سلامت هزینه می‌شود، گفت: سال گذشته برای ارتقای سلامت گلستان ۲ هزار میلیارد ریال به طور مستقیم به حساب وزارت بهداشت واریز شد.

به گزارش ساجد خبر، قربان حاجی‌مشهدی اظهار کرد: درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نقش موثری در تحول نظام سلامت دارد.

وی ادامه داد: پارسال در مجموع با احتساب چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش افزوده، حدود هفت هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌های استان گلستان و وزارت بهداشت واریز شده است.

حاجی‌مشهدی در ادامه به تمدید ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و توضیح داد: پیش از این ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه سال جاری مهلت داشت اما به دلیل استقبال خوب مؤدیان تا ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: مودیان مالیاتی که نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قانون مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان تاکید کرد: در صورت ندادن اظهارنامه مالیاتی، براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، جرایمی برای مودیان در نظر گرفته شده که در برخی موارد غیرقابل بخشودگی است.