امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون:

سردار سلیمانی در دفاع از کیان اسلام به شهادت رسید

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون از توابع شهرستان گنبدکاووس هم با تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت این سردار سپاه اسلام حادثه‌ای بزرگ و ماندگار است زیرا او در دفاع از کیان اسلام و خدمت به امت اسلامی جان خویش را نثار کرد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، آخوند مدد هوشمند همچنین شهادت سردار سلیمانی را مظلومانه دانست و افزود: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا با کینه و عداوتی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند، در اقدامی ناجوانمردانه سردار سلیمانی و همراهان او را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به حضور اخیر خود بر مزار سردار سلیمانی در قالب کاروان اعزامی وحدت طلاب استان گلستان به کرمان، اضافه کرد: مردمان زیادی هر روز مزار این سردار سپاه اسلام را زیارت می‌کنند و این نشانه عشق، محبت و ارادات اقشار مختلف مردم ایران و جهان به سردار سلیمانی است.

آخوند هوشمند ادامه داد: مردم جهان سردار سلیمانی و خدمات او به اسلام و مسلمین و مبارزه با تروریست را می‌شناسند بنابراین ادامه راه این شهید والامقام و الگو قراردادن او از سوی همه مردم ضروری است.

وی بابیان اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی به دفاع از اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تضعیف اسلام انجام می‌دهند که امت اسلامی باید با این توطئه دشمنان مقابله و از اسلام دفاع کنند.