معاون سیاسی استاندار گلستان:

راهبرد دولت در انتصاب مدیران استفاده از ظرفیت همه اقوام و مذاهب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، راهبرد دولت سیزدهم در انتصاب مدیران را استفاده از ظرفیت نخبگان همه اقوام و مذاهب و نیز بانوان دانست و تصریح کرد: این راهبرد در این استان شمالی به نحو احسن انجام شده است.

به گزارش ساجد خبر، سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در مراسم معارفه و تکریم فرمانداران جدید و قدیم شهرستان مرزی مراوه‌تپه در منتهی الیه شرق گلستان گفت: تاکنون ۹۵ درصد جایگاه‌های مدیریتی در این استان انجام شده و از ۲۰ درصد سهم مدیریتی بانوان نیز ۱۳ درصد آن محقق شده است.

وی بابیان اینکه وزارت کشور در جابجایی و انتصاب مدیران مستقل عمل می‌کند و کسی نمی‌تواند برای آن تعیین تکلیف کند، افزود: جابجایی مدیران امری طبیعی بوده و هدف از آن نیز تداوم خدمت به مردم با نیرویی تازه نفس است.

مهاجر اضافه کرد: ویژگی دولت سیزدهم که عنوان انقلابی و مردمی را دارد، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم در سایه کار و تلاش شبانه روزی بدون خستگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دولت سیزدهم و ابراز رضایت معظم له از عملکرد دولت، گفت: افتخار این دولت مردمی بودن و سرباز ولایت بودن و همه تلاش خود را برای خدمت بیشتر به مردم و رفع گره از مشکلات آنان است.

وی، حفظ وحدت و انسجام بین مسوولان و مردم را لازمه پیشبرد امور دانست و افزود: در سایه همین وحدت بود که گره پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال باز شد و یا خلیج گرگان پس از ۲۵ سال لایروبی و مدیران منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون نیز معرفی شدند.

مهاجر به مساله انتخابات اسفند امسال هم اشاره کرد و با تشریح چهار راهبرد مهم «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» مورد تاکید در برگزاری این رخداد مهم سیاسی، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم انتخابات امسال با مشارکت حداکثری واجدین شرایط برگزار شود.

به گفته وی، برابر قوانین انتخاباتی هیچ یک از مدیران و عوامل اجرایی یا نظارتی انتخابات حق اظهارنظر له یا علیه نامزدها را ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: ستاد انتخابات در استان هیات بررسی تبلیغات کاندیداها را راه اندازی کرده تا اماکن عمومی یا فضای رسانه‌ای به صورت عادلانه در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش ۲۳ ماهه «لقمان قربانی» فرماندار قدیم مراوه‌تپه، «امان محمد باشقره» را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان ۶۷ هزار نفری معرفی کرد.

مهاجر همچنین امشب در مراسم معارفه و تکریم فرمانداران قدیم و جدید شهرستان مینودشت هم گفت: در دولت مردمی آیت الله رییسی، مدیریت‌ها قائم به شخص نیست بلکه برپایه کار و تلاش جهادی و انقلابی و خدمت بی‌منت به مردم استوار است.

وی افزود: مدیران در دولت سیزدهم باید رفتار جهادی و انقلابی داشته باشند زیرا در شرایط جنگی اقتصادی که دشمن علیه ما راه انداخته، وظیفه ما را برای خدمت بیشتر به مردم و حفظ نظام و وحدت ملی سنگین‌تر کرده است.