نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت:

اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: از زمان رییس جمهوری ترامپ، اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند و به کشورهای عربی دیگر مانند مصر مهاجرت کنند.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام علی اکبر براتی، شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی تحولات منطقه و آینده جبهه مقاومت، اظهار کرد: از سال ۱۹۴۸ انگلیسی‌ها وارد سرزمین فلسطین شدند و مقدمه را برای ورود صهیونیست‌ها آمده کردند.

وی افزود: صهیونیست‌ها خواهان تمامیت فلسطین بودند اما در مقابل نسل جدید فلسطین با عملیات طوفان الاقصی زمین بازی را تغییر داده است.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: در این سال‌ها صهیونیست‌ها ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر را از فلسطینیان را از وطن خود خارج کرده و این افراد به کشورهایی چون اردن، لبنان، سوریه و مصر مهاجرت کردند.

وی افزود: از زمان رییس جمهوری ترامپ، اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند و به کشورهای عربی دیگر مانند مصر مهاجرت کنند.

براتی اظهار کرد: کرانه باختری در صلحی که با اسرائیل انجام داد دولتی ذیل دولت مرکز اسرائیل راه اندازی کرد و مسایل عرب نشین ها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: مردم غزه نمی‌خواهند مانند کرانه باختری صلح کنند و در ذیل اسرائیل زندگی کنند بلکه آنها معتقدند با ایستادگی خود تمام سرزمین فلسطین را پس خواهند گرفت.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: اگر امروز در غزه موشک، تفنگ و مقاومتی است مربوط به استقلالی است که مردم این منطقه برای خود ایجاد کردند و اجازه نمی‌دهند مابقی سرزمین توسط رژیم صهیونیستی اشغال شود.

وی یادآور شد: دو نیم میلیون نفر در سرزمین غزه بازداشت هستند و اجازه رفت آمد به آنها داده نمی‌شود.