امام جمعه گرگان:

یهودیان و مسیحیان متدین هیچگاه به قرآن هتک حرمت نمی‌کنند

به گزارش ساجد خبر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هتک حرمت به قرآن در کشورهای غربی چندین بار اتفاق افتاده و افرادی که این جنایت را همانند فردی که در سوئد بوده انجام داده در اسم مسیحی بودند ولی از جاسوسان اسرائیل هستند و کسانی که جاسوس این کشور باشند […]

به گزارش ساجد خبر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هتک حرمت به قرآن در کشورهای غربی چندین بار اتفاق افتاده و افرادی که این جنایت را همانند فردی که در سوئد بوده انجام داده در اسم مسیحی بودند ولی از جاسوسان اسرائیل هستند و کسانی که جاسوس این کشور باشند بدتر از این جنایت هم مرتکب می شوند.

وی افزود: اسرائیل مشکلات داخلی بسیار سختی دارد و مدت ها تظاهرات علیه دولت این سرزمین انجام می شود و برای اینکه توجه مردم عالم را از این مساله به سمت دیگری سوق دهند به جاسوس خود این دستور این جنایت را دادند.

وی اظهار داشت: این رژیم غاصب برای منافع خود هر جنایت و قتلی را انجام می‌دهد و کشور سوئد باید فکری برای این اهانت‌ها کند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: جنایات در برخی کشورهای غربی همانند قرآن آتش زدن در دین اسلام محکوم بوده و مسلمانان برای تمام انبیا الهی احترام قائل هستند و هیچ مسلمانی حاضر نبوده کتاب های مقدس ادیان الهی را با وجود تحریفات آن آتش بزنند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: با توجه به‌ فصل تابستان همه مسوولان و سازمان های مرتبط به موضوع آب باید مشکلات مردم استان را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به نوسانات برق در گلستان اظهار داشت: نوسانات برق در چند روز اخیر باعث شکایت و گلایه برخی مردم شده که وسایل برقی آنها سوخته و هزینه سنگینی به آنان تحمیل می‌کند که مسوولان قانونا و شرعا مسوول پیشگیری از ضرر و زیان ها هستند.

وی با اشاره به پنج مرداد ۱۳۵۸ سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب بیان کرد: نماز جمعه قرن ها منسوخ شده بود امام خمینی (ره) در پنجم مرداد زنده کردند و اولین امام جمعه کشور و تهران آیت الله طالقانی شدند و تا به امروز نماز جمعه برکات بسیاری داشته است.

امام جمعه گرگان گفت: حادثه محرم بسیار مهم در تاریخ بوده و عاشورا به عنوان یک چراغ امت اسلامی را روشن و آگاه می کند.

آیت الله نورمفیدی افزود: امام حسین (ع) میراث رسول خدا را احیا و زنده کرده و سزاوارترین انسانی بوده که اوضاع زمان را تغییر دادند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام در تلاش هستند با استفاده از فضای مجازی نهضت عاشورا را وارونه جلوه داده و رابطه مردم معتقد را با امام حسین (ع) قطع کنند و لباس عزاداری را از تن مسلمانان در بیاورند که باید با شور و معرفت بیشتر در میدان بمانیم و از سیدالشهدا دفاع کنیم.

وی بیان کرد: هر قیامی بعد عاشورا مبدا آن کربلا و از سر مزار امام حسین (ع) بوده که درس آزادی، ضدیت با ظلم، ناعدلی و بی انصافی را در عمل دادند.