رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان

ایجاد امنیت عادلانه قضایی یکی از وظایف مهم قوه قضاییه است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در افتتاحییه این نمایشگاه گفت: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه تامین حقوق همه جانبه افراد و ایجاد امنیت عادلانه قضایی و تساوی حقوق مردم در برابر قانون است.

به گزارش ساجد خبر، غلام الواری روز پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: سازمان قضایی برای برقراری امنیت با نیروهای مسلح همراه بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور قضات و کارکنان این سازمان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این نقش خطیر قوه قضائیه بسترساز عدالت حقیقی و ضامن سلامت جامعه اسلامی است.

الواری با مهم خواندن جایگاه دستگاه قضا، اظهار داشت: هر چه نقش قوه قضائیه پر رنگ‌تر باشد، زمینه برای تعالی جامعه به سوی اهداف عالیه و راهبردی فراهم خواهد شد.

وی افزود: در واقع دستگاه قضا در کنار نیروهای مسلح یکی از ارکان مهم برقراری امنیت است که در این مسیر سخت و پرتلاطم سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: این سازمان به عنوان مرجع صالح به رسیدگی جرائم نظامی در برقراری امنیت همراه با نیروهای مسلح بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: راهبرد سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح کاملا هدفمند بوده و در کاهش جرائم نظامی مصمم هستیم.

این نمایشگاه که تا پایان هفته قوه قضائیه پابرجاست بخشی از فعالیت های سازمان قضایی گلستان طی یک سال اخیر در حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی، آمار عملکرد دو سالانه شعب قضایی، تعاملات با نیروهای مسلح و دیدار با مدیران استانی، بازدید از مراکز نظامی و انتظامی، پیشگیری از وقوع جرم و کلاس‌های آگاهسازی حقوقی ارائه شد.

عرضه کتاب‌های حقوقی و قضایی آموزش سازمان مرکز و آموزش استان و همچنین پوسترهای تشریح جرائم و مجازات نظامی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.