معاون سیاسی استاندار گلستان:

دشمن به دنبال این است که از ما تلفات بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمن به دنبال این است که از ما تلفات بگیرد و شرایطی ایجاد کند که هر روز سرمایه این کشور در معرض تهاجم مواد مخدر باشد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سیدعلی مهاجر  امروز  در همایش «یاریگران زندگی در روستاها» اظهارکرد: در جنگ ترکیبی محور خانواده‌ها و به خصوص جوانان هستند و شما به عنوان افراد دلسوز روستا وقتی می‌بینید جوانان‌تان در معرض این تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند قطعا در وسط میدان نقش‌آفرینی می‌کنید.

وی افزود: وقتی دشمنان دیدند که حریف ایران در جنگ سخت نیستند تصمیم گرفتند که از طریق فرهنگی به این کشور ضربه بزنند.

مهاجر افزود: دشمنان از دهه هفتاد به فرموده مقام معظم رهبری، کشور را در معرض تهاجم فرهنگی قرار دادند جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی، قتل عام فرهنگی برای آندلسی کردن کشور پیش گرفتند تا همانند آندلس که با مشروبات الکلی و مواد مخدر آن را از بین بردند به خیال خام خود انقلاب اسلامی ایران را هم شکست دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی دسیسه‌های مختلفی را در برابر ایران اسلامی از جمله جنگ سخت با مهندسی صدام آغاز کردند اینکه گفته بود سه روز دیگر در تهران مصاحبه خواهد کرد نشاندهنده این است محاسبه آنان از اقتضائات آن زمان ایران کاملا درست بود ولی به علت عدم شناخت درست از روحیه مردم ایران از این مردم شکست خوردند و به این درک رسیدن که حریف کشور ما در جنگ سخت نخواهند بود.

وی به انواع توطئه‌هایی که بر علیه مردم شریف ما در طی ۴۵ سال گذشته رخ داد اشاره کرد و افزود: مردم ما روزی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی ایستادگی کردند برای همین دشمنان این نظام شرایط سختی برای ما ایجاد کرده‌اند.

مهاجر گفت: اگر به شرایط جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم وضعیت استان، شهر یا روستا خود را مرور کنیم جایگاه مهم این یاریگری‌گران مشخص خواهد شد برای همین با آگاهسازی و پیشگیری، مردم را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه خواهیم کرد.