معاون فرماندار گرگان:

ضرب الاجل سه ماهه نصب کنتور آب در روستاهای غیر تحویلی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان گفت : به منظور تامین آب شرب سالم روستاییان، و تحویل مدیریت آب شرب به اداره آب و فاضلاب شهرستان لازم است 11روستای غیر تحویلی به کنتور آب تجهیز شوند .

به گزارش ساجد خبر،  مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با بیان اینکه آب شرب آلوده باعث بروز بیماری های متعدد می شود اظهار کرد : تامین آب شرب سالم و پیگیری نصب کنتور آب روستاییان از وظایف دهیاران می باشد.

وی در ادامه افزود : با آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی در بین روستاییان و ترغیب آنان به استفاده از آب لوله کشی به حفظ سلامتی و افزایش ضریب بهداشتی آب شرب کمک شایانی خواهد شد .

وی عنوان کرد: نصب کنتور خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بصورت رایگان توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می پذیرد.

در بخشی دیگر موضوع تب کرمه کنگو در دامهای سطح شهرستان بررسی شد. بر همین اساس جرجانی، معاون فرماندار با توجه به شروع فصل گرما خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری تب کریمه کنگو از قبیل سردرد ، سرگیجه ، تب شدید و درد مفاصل و خونریزی داخلی… سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند.