معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

مخالف اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیستیم/نباید بگذاریم حق مردم پایمال شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت:مخالف اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیستیم اما می‌دانیم تمرکز بر روی برخی طرح‌ها به دلیل کارشناسی‌نبودن، فایده‌ای جز اتلاف وقت ندارد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سیدمحمد دهنوی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران راه‌آهن شمال شرق ۲ اظهار کرد: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد و ذات تحول به تضارب آرا و عقاید است چرا که این تفاوت در نگرش باعث پیشرفت خواهد شد.

معاون استاندار گلستان گفت: منکر زحمات پیشینیان نیستیم اما در دوره جدید مدیریتی انتظار داریم کار تحولی همراه با جهش انجام شود.

وی افزود: نباید بگذاریم حق مردم پایمال شود و بر اساس همین رویکرد برای گرفتن حق مردم گلستان همچون مسائل پتروشیمی و خلیج گرگان تلاش خواهیم کرد.

معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن جمهوری اسلامی هم در این مراسم گفت: منطقه راه‌آهن شمال شرق ۲ به لحاظ وجود منطق آزاد اینچه‌برون یک نقطه مهم و حساس است.

مرتضی جعفری اظهار کرد: البته برای توسعه این منطقه، مشکلاتی وجود دارد که تلاش برای برطرفکردن آن ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: راه‌آهن ظرفیت کلیدی و از پیشران‌های محوری توسعه استان به شمار می‌رود که دولت سیزدهم تلاش می‌کند کمبود دولت‌های پیشین در فراهم‌آوردن زیرساخت‌ها را با کار جهادی و برنامه‌محوری جبران کند.

دهنوی گفت: در دهه‌های گذشته که دلار ارزان و در دسترس فراوان وجود داشت، به گلستان توجه زیادی نشد و در شرایط فعلی باید جبران عقب ماندگی با دلارهای گران انجام شود.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات محسن اعتماد تقدیر و محمدرضا حبیبی به عنوان سرپرست مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ منصوب شد.