معاون استاندار گلستان:

هم‌افزایی مسوولان گلستان برای حل مشکلات زیرساختی رو به افزایش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با یادآوری تلاش دولت برای حل مشکلات استان گفت: هم‌افزایی مسوولان گلستان برای شتاب در حل مسائل و مشکلات زیرساختی منطقه رو به افزایش است.

به گزارش ساجد خبر، سیدعلی مهاجر عصر امروز در نشست با کارگران مجتمع دخانیات قرق گرگان اظهار کرد: اجرای طرح‌های زیرساختی از جمله منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، برداشتن موانع مجتمع پتروشیمی گلستان با ۹۰ هزار سهامدار و تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله اثرات این هم‌افزایی طی ۲ سال گذشته است.

مهاجر به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: برگزیدن افراد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی و وضع قانون خوب، از اثرات این مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، گفت: دشمنان تلاش دارند تا مردم ما را از راه‌های مختلف به ویژه استفاده از فضای مجازی، نسبت نظام ناامید کنند.

وزارت کشور برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را همزمان در اسفندماه سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین به سوالات کارگران مجتمع دخانیات «قرق» گرگان در حوزه های مختلف از جمله جذب نیرو و انتخاب مدیر در این مجتمع پاسخ داد.

در نشست مهاجر با کارگران مجتمع دخانیات «قرق» از جمله مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی، فرماندار گرگان و مدیر مجتمع دخانیات استان شرکت داشتند.

مجتمع کارخانه‌های «قرق» دارای هفت هکتار وسعت بوده و اکنون کارخانه سیگارت سازی غدیر دارای چهار خط ، فعالیت سومین گرمخانه مدرن دنیا با ۱۰۰ دستگاه و کارخانه ” جور و دسته بندی” تیپ شرقی توتون فعالیت دارد.