فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

نظم و امنیت جامعه خط قرمز پلیس است/تشکیل ۱۱ قرارگاه فرعی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی گلستان گفت: نظم و امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و برای این منظور با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار محمدسعید فاضل دادگر  امروز در مراسم رزمایش نوروزی با حضور دستگاه های خدمات رسان، اظهارکرد:گلستان یکی از کریدورهای اصلی تردد مسافران است و امسال با توجه به پیش بینی ها افزایش قابل توجه حجم مسافرت ها را خواهیم داشت لذا همگی باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم به مردم شریفمان خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ۱۱ قرارگاه فرعی و برنامه ریزی منسجم انتظامی استان برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی، بیان کرد: نظم و امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و برای این منظور با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

دادگر بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان در واقع رزمندگان عرصه خدمت به مردم هستند که آرامش و آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کرده اند.

وی گفت: شعار امسال پلیس«نشاط بهاری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر» است و با توجه به اینکه در برخی نقاط استان به لحاظ ترافیکی شرایط خوبی نداریم، از مردم می‌خواهیم دقت کافی داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین بیان کرد: به‌طور میانگین روزانه ۱.۵ نفر در حوادث ترافیکی گلستان جان خود را از دست می‌دهند و به‌طور متوسط هرروز ۱۱۰ فقره در تصادف در استان ثبت می‌شود که حاصل این تصادفات روزانه ۲۷ نفر مجروح است.

وی گفت: با اجرای پویش ۱۰- کیلومتر امیدواریم شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سال آینده باشیم.

سردار فاضل دادگر خاطرنشان کرد: این استان کریدور و شاهراه اصلی غرب – شرق کشور است و همه گروه‌های حاضر در راستای اجرای این طرح، فرشتگان نجات جان مردم هستند.

وی با تأکید بر این‌که استان گلستان در جایگاه ویژه قرارگرفته و ظرفیت‌های گردشگری بی‌شماری دارد، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان شکل‌گرفته و با برگزاری جلسات در سطح استان وظایف کمیته هلی زیرمجموعه این ستاد تشریح و اقدامات هر دستگاه‌ها اجرایی مرتبط با بحث سفر موردبررسی قرار گرفت و سعی می‌کنیم با تلاش همه، نوروزی شاد برای مسافران و شهروندان ایجاد کنیم.