رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان:

کشف ۵ انبار بزرگ مواد محترقه در گلستان/افزایش ۳۰۰ درصدی کشفیات مواد محترقه

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: 5 انبار بزرگ مواد محترقه با بیش از 170 هزار انواع مواد محترقه در استان گشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سرهنگ عباسعلی پهلوانی‌نسب امروز در نشست خبری اظهار کرد: تعداد ۴۶ متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند که پنج نفر به عنوان متهم اصلی و انباردار هستند.

وی افزود: یزان کشفیات سال جاری مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۰ درصد رشد داشته و در زمینه دستگیری میزان رشد امسال نسبت به پارسال ۲۱۳ درصد بود.

پهلوانی‌نسب ادامه داد:بسیاری از مواد محترقه به صورت قاچاق وادر می شود و امسال به دلیل افزایش نرخ دلار قیمت این مواد نیز افزایش یافته و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به ساخت مواد محترقه دستی کرده اند که خطرات بسیار زیادی را برای مردم دارد.

وی گفت: از اقدامت مهم پلیس امنیت در چارشنبه آخر امسال در راستا تامین امنیت مردم اجرای طرح مقابله با ارازل و اوباش ، جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با فروشندگان مواد مخدر و  مبارزه با فروشندگان مواد محترقه است که با جدیت انجام شده است.

پهلوانی‌نسب بیان کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی، کسانی که سلامت و امنیت عمومی را برهم بزنند و دستگیر شوند تا بعد از تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

وی گفت : پلیس  در آماده باش کامل برای چهارشنبه اخر سال است و با عوامل بر هم زننده امنیت مردم به شدت برخورد می کند.