معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

سربازان گمنام امام زمان(عج) سند افتخار انقلاب اسلامی هستند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) سند افتخار انقلاب اسلامی هستند، گفت: آنها تلاش می کنند انقلاب با عزت و صلابت مسیر تعالی خود را طی کند.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که باید در تقابل جبهه حق و باطل و کارگزار تمدنی به آن توجه کنیم، تعالی مباحث معرفتی و بصیرتی و انقلابی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمن برای اینکه مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و مولفه گفتمانی انقلاب را دچار چالش کند، از طرق مختلف به انقلاب ضربه خواهد زد.

وی بیان کرد: قطعاً حراست، صیانت و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن، یکی از موضوعات مهمی است که سربازان گمنام ما با مجاهدت و هوشمندی و با رصد دقیق از فعالیت‌های دشمن آن را دنبال کرده و بستر را برای این سیر تعالی فراهم می‌کنند.

دیلمی ادامه داد: به فضل الهی، به رغم تمام کینه ورزی ها چه در جنگ سخت، نرم و ترکیبی، با حضور مخلصانه، هوشمندانه و مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان، انقلاب ما همیشه پیروز بوده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) سند افتخار انقلاب اسلامی هستند، گفت: آنها تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی با عزت، صلابت و اقتدار مسیر تعالی خود را طی کند و ما قدردان زحمات این بزرگواران هستیم.