رئیس شورای شهر گرگان:

۲۱ محله آسیب‌پذیر گرگان شناسایی شده است/تدوین برنامه های محوری برای توسعه گرگان

رئیس شورای شهر گرگان گفت: ۲۱ محله آسیب‌پذیر گرگان شناسایی شده که برای این مهم قرارگاه توسعه محلات آُسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، ناصر گرزین امروز در نشست خبری که با حضور شهردار گرگان در محل شورای شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تبدیل وضعیت ۱۵۱ نفر از جامعه ایثارگران، حل مشکل پیمانکاران و پرداخت مطالبات آنها، تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف جاده هزارپیچ معروف به شرکت میثاق، بهره‌برداری سی‌ان‌جی سعدآباد، ساماندهی معتادان متجاهر و پیگیری ساخت سوله‌ای مختص آنها، خریداری ۲۱ اتوبوس شهری، تشکیل ۴۰ جلسه رسمی و علنی و ۱۰۲ مصوبه که ۹۲ درصد آنها تائید شد و ۱۴ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر، ساماندهی دستفروشان و جذب سرمایه‌گذار برای ناهارخوران، تله کابین از جمله اقدامات و پیگیری‌های شورای شهر گرگان بوده است.

وی افزود: بودجه امسال ۹۴۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که ۷۷ درصد آن تاکنون محقق شده و تاکنون ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه دریافت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: از ابتدای سال جاری در راستای تامین راهبردها و چشم‌اندازهای شورای اسلامی برنامه محوری تدوین شده است.

گرزین افزود: مکانی را برای نگهداری سگ‌های ولگرد در گرگان در نظر گرفته شده است که دیگر این مشکل هم به صورت کامل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سورتمه در شهربازی مدرن هزارپیچ که در گمرک بندرعباس در مدت زمان طولانی مانده بود تحویل گرفته و از ابتدای سال ایستگاه یک و دو سورتمه را شروع و هر دو به اتمام رسیده و همچنین سالن مسقف ۶ هزار مترمربعی شهربازی هم آماده بهره‌برداری است.

گرزین افزود: ایرادات مطروحه علیه پروژه احداث تله‌کابین هم با نظرات کارشناسی و پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری گرگان تا عید تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در تحقق این مهم بیان کرد: اصحاب رسانه بدون هیچ چشمداشتی در راستای شفاف‌سازی جامعه قدم بر داشته و امانت‌دار راستین قلم و حقیقت هستند و مصداق این سخن امام موسی کاظم (ع) گام بر می‌دارند «حق را بگو اگرچه نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است».