نماینده ولی فقیه در گلستان:

نظام پهلوی املاک را ازمردم به زور می‌گرفت و انقلاب به آنها بازگرداند

نماینده ولی فقیه امام جمعه گرگان در گلستان گفت: نظام پهلوی این املاک را ازمردم به زور می‌گرفت و به امرای ارتش واگذار می‌کرد که نظام جمهوری اسلامی این حق مردم را برگردانده و باید شاکر دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنج‌شنبه در مراسم تحویل اسناد مالکیت خاندان پهلوی در این استان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی تا آنجایی که بتواند و در توانش باشد از حق مردم، مصالح کشور و دستیابی به توسعه و پیشرفت همه جانبه حمایت خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب در این بیاناتش در حوزه اقتصادی کشوررا مطرح کردند باید بیش از گذشته همه دست دردست هم و در کنار هم پیگیر بوده تا در آینده مشکلات اقتصادی را که کم و بیش داریم، حل شود.

نور مفیدی بیان کرد: همه شکرگذار دستاوردهای انقلاب هستند ودر منطقه ترکمن‌نشین استان گلستان هم این مهم را به وضوح شاهد هستیم.

وی گفت: این انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و هدایت مقام معظم رهبری، آیت و نشان برای همه ملت‌های آزادیخواه باشد که ببینند اگر وارد میدان شوند، خدا هم به آن‌ها برای رهایی از ظلم و ستم کمک می کند.

نور مفیدی افزود:  با اشاره به خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان افزود: این مراسم در واقع شکرگذاری از این نهاد انقلابی است چراکه تاکنون حق را به صورت گسترده به مردم واحد شرایط بازگردانده است وه تاکنون مطابق آماری ارائه شده از تحویل ۱۳۵ هزار فقره سند مالکیت رژیم پهلوی در استان‌های کشور، بیشتر از نیمی از آن در استان گلستان است.

به گفته نمایند ه ولی فقیه در گلستان، امروز افتحار ما این است که از تعداد ۱۳۵ هزار سند واگذار شده به مردم نصف آن متعلق به گلستانی ها است.