رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین راه مقابله با جنگ شناختی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اکنون با جنگ شناختی دشمن مواجه بوده و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین راه مقابله با این توطئه است.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام احمدرضا احمدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۹ دی در استان گلستان، افزود: در برابر جنگ شناختی که فراتر از فتنه است ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای خنثی‌سازی آن پا به کار هستیم.

وی ادامه داد: کسانی که در بدو انقلاب در برابر نظام ایستادند، همان دست‌ها امروز خودنمایی می‌کند تا با نظام بجنگند که تمامی ادعاهای آنان، خائنانه و دروغ بوده و به طور قطع بصیرت جامعه، بار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد شبهه در میان جامعه به ویژه نسل جوان به دنبال منافع شوم خودش بوده و کدام ایرانی مسلمان است که برادری را بکُشد و یا طلبه جوان بسیجی را با شکنجه به شهادت برساند؟

وی با گرامی داشت ۹ دی سال ۱۳۸۸، گفت: از فضای بزرگداشت این روز تاریخی در سال ۱۴۰۱ باید نهایت استفاده را برای روشنگری جامعه به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به جنگ شناختی دشمن انجام داد.