مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان :

معرفی ۱۰۸ فرصت سرمایه‌گذاری گلستان در سایت/النگدره و آشوراده در اولویت سرمایه گذاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی برای معرفی قابلیت‌های سرمایه‌گذاری گلستان انجام شده به طوری که در سایت سرمایه‌گذاری ۱۰۸ فرصت این استان معرفی و در معرض دید همگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، روح‌الله صلبی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان با حضور فعالان اقتصادی اظهارکرد: از مجموع فرصت‌های معرفی شده در سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گلستان، ۴۳ فرصت مربوط به حوزه گردشگری از جمله پارک جنگلی النگدره و جزیره آشوراده است.

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی برای تشویق‌ سرمایه‌گذاری مشوق‌هایی را در نظر گرفته و به طور مثال در ازای هر ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری، مجوز ورود یک خودرو خارجی را اعطا می‌کند.

صلبی گفت: آن چیزی که برای سرمایه‌گذاران مهم است ضمانت اجرایی و برگشت سرمایه است که این ضمانت از سوی وزارت اقتصاد به نیابت دولت صورت می‌گیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان هم در این جلسه گفت: فرودگاه‌های کشور وظیفه دارد برای بهره‌گیری بهتر سرمایه‌گذاران زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در جایی محقق می‌شود که امنیت به خوبی فراهم شود و هم اکنون در گلستان به برکت تلاش شبانه‌روزی و مخلصانه نیروهای پرتلاش نظامی، انتظامی و امنیتی شرایط مطلوب و پایدار در این استان فراهم است.