استاندار گلستان:

سند چشم‌انداز قرآنی گلستان تهیه شد

استاندار گلستان گفت: سند چشم انداز قرآنی استان با محورهای متنوع تهیه و به دستگاه‌ها ابلاغ شده که می‌تواند به راهبرد اقدامات قرآنی و فرهنگی در گلستان کمک شایانی کند.

به گزارش ساجد خبر، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تفسیر و تجلیل از حافظان کل عضو موسسه مهد قرآن از سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به موضوعات قرآنی و مذهبی هستیم.

وی افزود: گلستان به صورت پیوسته مباحث قرآنی، فرهنگی ، موضوعات وحدت اقوام را اجرا کرده و اهتمام ویژه بر این موضوعات در استان وجود دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: تلاش کردیم فارغ از تکاپوی دشمن در ایجاد دوقطبی و شکاف های قومی و مذهبی به صورت منسجم فعالیت‌های فرهنگی را انجام دهیم و بر این اساس برنامه فاخری در استان اجرا شده است.

زنگانه گفت: همانطور که دشمن به دنبال شبیخون فرهنگی و ایجاد جنگ شناختی پیچیده از طریق امپراتوری رسانه‌ای است ما نیز با صبر راهبردی و درایت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در اوج فشار ها بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اجازه ندادیم موضوعات خطیر بر زمین بماند.

وی افزود: یکی از موضوعات خطیر توجه به مباحث دینی، اعتقادی، وحدت اقوام و مذاهب و موضوعات قرآنی و تربیتی است که با قدرت انجام میشود