شهردار کردکوی:

استفاده از ظرفیت بزرگان، جوانان و سرمایه گذاران در توسعه کردکوی

شهردار کردکوی گفت: از ظرفیت جوانان، صاحبنظران و صاحبان سرمایه در جهت توسعه شهرستان کردکوی استقبال و استفاده میکنیم.

ابراهیم جرجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ساجد خبر اظهار کرد: هیچ گاه بر این ادعا نبودیم که شهرداری کردکوی می تواند به تنهایی حلال همه مشکلات شهر و توسعه آن باشد، از این رو از حضور تمام صاحبنظران، جوانان و همچنین سرمایه گذران و حتی مسولان دستگاه های اجرایی شهرستان برای توسعه، همکاری و پیشرفت کردکوی استقبال می کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر نقدهای منصفانه در رابطه با توسعه کردکوی را هم به فال نیک می گیریم و از منتقدان دعوت میکنیم تا ما را در توسعه شهر و رفع مشکلات یاری دهند.

جرجانی در ادامه از اجرای برنامه شهرداری در جهت توسعه کردکوی سخن گفت و اظهار کرد: پرداخت معوقات و ایجاد درآمد پایدار جهت توسعه شهر، ایجاد فضای مناسب حهت حضور سرمایه گذران با مشارکت مردمی، توسعه گردشگری و ایحاد صنعت توریسم با توجه به پتانسیل شهر و حمایت از صنعت بومگردی، شناساندن کردکوی در سطح ملی و بین الملل و احیای معماری سنتی و اسلامی شهر با توجه به جاذبه های گردشگری، توسعه و عمران شهر و اجرای طرح های زیر ساختی همسو با رعایت محیط زیست از حمله برنامه هایی است که برای تغییر و توسعه این شهرستان در دست اقدام داریم.

شهردار کردکوی بیان کرد: بدون شک نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستانی و استانی از جمله استاندار گلستان هستیم.