مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان:

فتتاح و آماده سازی بیش از ۹۰ کلاس درس در مناطق محروم/تخصیص ۲۰۵ میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از 90 کلاس در مناطق محروم و کم برخوردار با تخصیص اعتبار 135 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و آماده سازی می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سیدرضا نظری روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه خبری شهید حسین همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: ۴۴ طرح ورزشی در استان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان که ۸ میلیارد تومان آن توسط خیران پرداخت می شود در دست اجرا است که از این تعداد ۱۲ طرح در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: گلنگ زنی ۳ سالن ورزشی در هفته دولت با اعتبار ۳۰۳ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان و افتتاح ۳ کلاس تربیت بدنی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و افتتاح استخر دانش آموزی در گنبد با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح ۴ مرکز مشاوره جامع خانواده با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان و ۸۳ میلیارد تومان از دیگر طرح های  هفته دولت در حوزه آموزش و پرورش است.

نظری گفت: ۲۰۵میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و ۱۳۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل طرحهای خیرساز و هوشمندسازی مدارس برای اموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است.

میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و ۱۳۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل طرحهای خیرساز و هوشمندسازی مدارس برای اموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح نظام تعلیم و تربیت گلستان بین‌المللی خواهد شد و پس از اجرای آن می‌توانیم مدعی داشتن و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: برای بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به افت تحصیلی آنان در ایام شیوع کرونا در تابستان امسال ۲ طرح تثبیت یادگیری در ابتدایی و تعمیق یادگیری برای دوره‌های اول و دوم متوسطه از سوی دولت ابلاغ شد که برای هر یک از این طرح‌ها به ترتیب ۱۶۰ و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.