مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

۹۸.۵ درصد جمعیت روستایی گلستان از گاز خانگی بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تاکید بر تلاش برای کسب مجوز گازرسانی به روستاهایی با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار استان گفت: ۹۸.۵ درصد جمعیت روستایی و ۱۰۰ درصد شهرنشینان گلستان از گاز خانگی بهره‌مند هستند

به گزارش ساجد خبر، علی طالبی اظهارداشت: زمانی که خانواده‌ها در سرزمین جغرافیایی ایران اسلامی زندگی می‌کند، نباید به لحاظ امکانات زیرساختی از جمله گاز و مواردی مانند برق، آب و غیره با یکدیگر متفاوت باشند.

وی ادامه داد: چشم به‌راه اعتبارات عمرانی نبودیم و با تلاش و ارائه طرح و برنامه، اعتبارات مصوب گاز گلستان را هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به سه هزار میلیارد افزایش دادیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی هیچ فرقی بین فقیر و غنی، بالانشین و پایین‌نشین، شهری و روستایی برای ارائه خدمات زیرساختی وجود ندارد و باید زیرساخت‌ها برای همه فراهم شود.

طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: قدرت رسانه‌ها کمتر از قوانین و مقررات بازرسی و نظارت نیست و فعالان این بخش می‌توانند به راحتی مدیران و عملکرد دستگاه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند.