روابط عمومی دحانیات گلستان اعلام کرد؛

انتقال؛ دلیل خودسوزی راننده دخانیات بوده است

مسئول روابط عمومی دخانیات گلستان دلیل خودسوزی راننده این شرکت را که صبح امروز در محل دخانیات گلستان واقع در ابتدای میدان ولیعصر گرگان اتفاق افتاد، انتقال وی به دحانیات قرق اعلام کرد.

یوسف مهقانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ساجد خبر اظهار کرد: مدیریت مجتمع اجازه تصمیم گیری در حوزه مسئولیت و شرایط جغرافیایی نیروها را دارد و
فرد خودسوزی کرده که راننده این شرکت بوده و سال ها سابقه کاری در این مجتمع د اشته است را بنا به دلایلی به قرق منتقل کرده بود و قویا موضوع هیچ ربطی به اخراج  و یا پرداخت نکردن حقوق نداشته و این مطلب تکذیب میشود .

مهقانی ادامه داد: وی بعد از اعتراض و تهدید به سرعت از شرکت خارج و بنزین تهیه کرد و جلوی درب شرکت با ریختن بنزین و با تهدید نگهبانان برای نزدیک نشدن به وی با چاقو خود را آتش زد که البته در کمترین زمان ممکن  به سر عت توسط یکی از کارکنان با کپسول اطفای حریق خاموش شد. اما به دلیل ترافیک خیابان آمبولانس کمی دیر به محل حادثه رسید و وی به بیمارستان منتقل شد.

وی با آرزوی صحت و سلامتی هرچه زودتر برای این همکار افزود: این روش برخورد روش صحیحی نیست چرا که همیشه کارکنان بعنوان نیروهای یک سیستم، می توانند با اعتراض قانونی به احکامی که برای آنها صادر می شود منتظر نتیجه باشند اما عصبانیت های بیش از حد و تصمیم گیری های آنی ناشی از عدم کنترل منجر به حوادثی می شود و ممکن است شائبه های نابجای زیادی برای افکار عمومی بوجود بیاورد.