تلاش برای به اتمام رسیدن پارک موزه دفاع مقدس گلستان

سردار ملک شاهکوهی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: استان گلستان به ویژه در بخش باغ موزه دفاع مقدس از سایر استان ها عقب است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه روز گذشته در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: استاندار گلستان از  یادمان شهید باکری خرمشهر که تنها مرکز استقرار کاروان راهیان نور استان گلستان در خرمشهر است بازدید کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: استاندار بازدیدی از یادمان شهدای الفجر هشت و یادمان هفت تپه و حمام آن داشتند و دستوراتی نیز صادر کردند و در سال های آینده براساس برنامه ریزی انجام شده مشکلات این یادمان ها برطرف می شود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: استان گلستان در موارد مختلف در حوزه دفاع مقدس عقب ماندگی زیادی دارد و گلستان به ویژه در بخش پارک موزه دفاع مقدس از سایر استان ها عقب است.

وی افزود: پیگیری خوبی از سال ۹۷ برای پارک موزه دفاع مقدس انجام شد و پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی دارد و با اعتباراتی که رئیس محترم جمهور در نظر گرفته امیدواریم تا ۳۱ شهریور به اتمام برسد.

این مقام مسئول به ساخت ۱۵ یادمان شهدا در استان اشاره گرد و گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته است و ۳۵ پروژه در حوزه یادمان شهدا در استان به اتمام رسیده است.