دستگیری ۱۵ قاتل در ظرف یک هفته در گلستان

تاجره گفت: ۱۵ قاتل و ۴۵۰ سارق در مدت یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی پلیس در استان گلستان دستگیر شدند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما، فرزاد تاجره در  مراسم طرح نوروزی ۱۴۰۱ ظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی سراسر کشور ماموریت های متعدد و حساسی را برعهده دارد که در راستای حفظ جام و مال و آبروی مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد:  برای برقراری امنیت مالی و جامی باید برنامه ریزی متعددی داشته باشیم و از ظرفیت تمامی دستگاه ها استفاده کنیم.

تاجره بیان کرد: انتظامی ماموریت های مختلفی به مناسبت ملی و مذهبی و طرح های خاص انتظامی را اجرا می کند و هدف نهایی این طرح ها حفظ امنیت است تا شهروندان بتوانند به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی ادامه دهند.

وی افزود: پس از یک هفته کار عملیاتی و انتظامی به صورتی که همه همکاران ما در آماده باش کامل بودند و بالغ بر ۴۵۰ سارق و بیش از ۱۵ قاتل دستگیر شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ فقره کشف اموال در این هفته داشتیم که به مال باختگان تحویل داده شده است.

تاجره ابراز داشت:جمع آوری سلاح های غیرمجاز برای جلوگیری از نزاع جمعی و فرودی و برخورد با منکرات با همراهی دستگاه هایی که ماموریت دارند از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.
وی گفت:برخورد با قاچاقچیان و مبارزه بی عمان و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر و کارتون خواب از دیگر اقدامات ما است و وظیفه خود می دانیم این افراد را تحویل کمپ ها بدهیم.

وی تا کرد: مبارزه با کلاهبرداری  در فضای مجاز ی از دیگر وظایف نیروی انتظامی برشمرد و افزود: امروز نیز به مناسبت رزمایش نوروز سال ۱۴۰۱ گرد خم آمدیم و هدف ما از این رزمایش حفط جام مسافران در ایام نوروزی است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان متذکر شد: پیش بینی می شود امسال ۳۰ درصد ترد در سطح استان افزایش یابد، پیش از این نیز نیروی انتظامی به مدت ۱۱۰ روز در طرح زمستانه حضور چشمگیر داشتند.