«جهاد تبیین» محور برنامه های دهه فجر/ حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را ماندگار کرد

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه دشمن کمر همت به تخریب و تحریف خدمات نظام اسلامی بسته است، گفت: محور برنامه های دهه فجر جهاد تبیین و روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، حجت الاسلام «غلامحسین محمودی» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: در دهه فجر دو نگاه و رویکرد مطرح بوده، یکی نگاه به گذشته و دیگری نگاه به آینده و ترسیم افق پیش رو است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی با تأکید بر مسئله  «جهاد تبیین» گفت: بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدماتی که نظام اسلامی داشته در رویکرد نگاه به گذشته تعریف می شود. همچنین در نگاه به آینده، برنامه ها و طرح ها و اقدامات دولت برای آینده مطرح است.

وی افزود: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال بر مبنای امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، هنری، ورزشی و غیره در سطح شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت ایران است و نگهداری و استمرار آن نیز با وجود مردم میسر است، برای همین مهم ترین رویکرد ما در برگزاری برنامه های دهه فجر حضور و مشارکت بیشتر مردم در این برنامه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: دشمنان در مواجهه با ملت ایران تحریم، تهدید، تحمیل و تخریب و تحریف را به کار بسته اند. آنان در جنگ تحمیلی کاری از پیش نبردند، دیدند با تحریم ها هم ملت ایران همچنان استوار ایستاده و تهدیدهایشان هم اثری در عزم و اراده ملت ایران ندارد. بنابراین دست به تخریب و تحریف می زنند و می خواهند با سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات ۴۰ ساله نظام اسلامی، مردم را مأیوس و ناامید کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن کمر همت به تحریف خدمات نظام بسته اند، تکلیف ما این است که دستاوردهای نظام را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام محمودی درباره برنامه های شاخص دهه فجر در شهرستان کردکوی گفت: برگزاری مراسم محوری ۱۰ شب در ۱۰ مسجد، برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست تبیینی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، بیان دستاوردها و غیره در مدارس و مساجد محلات تا دانشگاه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری ۴۳ گفتمان با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی، برگزاری ۱۲ یادواره شهدا در سطح شهرستان، رونمایی و انتشار تولیدات رسانه ای با موضوع انقلاب اسلامی و غیره بخشی از برنامه های دهه فجر امسال است.

وی افزود: همچنین در این ایام کارگاه های آموزشی، مسابقات و محافل قرآنی و کرسی های تلاوت، ویزیت رایگان، ختم ۴۳ دوره قرآن کریم و ۴۳ هزار صلوات، توزیع بسته های معیشتی ، مسابقات ورزشی، تهیه و توزیع ۴۳ سری جهیزیه برای زوج های نیازمند، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار از دیگر برنامه هایی است که همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کردکوی برگزار می شود.