دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در یک اقدام ضربتی در آزادشهر

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته‌جمعی واقع در میدان مرکزی آزادشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​فارس از گرگان، سرهنگ سیدداوود حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته‌جمعی واقع در میدان مرکزی آزادشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، مشاهده شد تعدادی افراد با یکدیگر در حال نزاع و درگیری هستند که بلافاصله در یک اقدام ضربتی، ۱۲ نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: برابر بررسی به عمل آمده، علت این درگیری سد معبر خودروی نیسان در جلوی مغازه یکی از کاسبان محل بوده است که منجر به نزاع و درگیری شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.