یادواره ۱۲۵ شهید کارمند استان گلستان برگزار شد

یادواره ۱۲۵ شهید کارمند استان گلستان با محوریت گرامیداشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایرنا، استاندار گلستان در این مراسم با برشمردن برخی سجایای اخلاقی و ویژگی های منحصر به‌فرد شهید سلیمانی گفت که حاج قاسم، شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و محور مقاومت راه صدساله را یک شبه طی کردند و برای رسیدن به معبود از هم سبقت می‌گرفتند.

علی‌محمد زنگانه اظهار داشت: شهادت آغاز یک حیات واقعی است و معامله شهدا در راه خدا، کوششی ماندگار برای بدست آوردن رزق و روزی جاودانه در جوار پروردگار است.

وی بیان کرد: هیچ چیز در نزد خداوند، محبوب تر از قطره ای خونی که در راه خدا به زمین بریزد نیست.

رییس سازمان بسیج ادارات گلستان هم در این مراسم گفت که در پیروی از راه و مسلک شهید سلیمانی برای شکوفایی دولت در جهت ولایتمداری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سرهنگ امیر ناظری به فعالیت های بسیج کارکنان گلستان اشاره کرد و گفت: بخش عمده فعالیت های این مجموعه، راه اندازی میز خدمت عمومی و تخصصی در مناطق محروم برای تسهیل مشکلات مردم است.

وی همچنین از برگزاری اولین همایش بررسی راهکارهای مقابله با ریزگردها اسفند ماه امسال در گلستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهور ایالات متحده صورت گرفت.

از دهم تا شانزدهم دیماه به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.