شهید سلیمانی حیات خود را وقف جهاد در راه خدا کرده بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در گلستان مکتب شهید سلیمانی را مکتب صدق و اخلاص دانست و گفت: سردار سلیمانی زندگی خود را وقف جهاد در راه خدا کرده بود برای همین خداوند به او عزت داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​تسنیم از آق‌قلا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در اجتماع بانوان فاطمی در شهر انبارالوم با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب شهید سلیمانی عبارت بسیار زیبا دارند و مکتب سردار بزرگ اسلام را مکتب  صدق و اخلاص عنوان می‌کنند. یعنی این دو کلمه در واقع عنوان، نماد و نماینده مکتب شهید سلیمانی است.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیات مبارک خود چه در زمان طفولیت که به سن تکلیف نرسیده بود و بعد سن تکلیف و در زمان نوجوانی و جوانی هم تا آخرین ساعات عمر خود نسبت به خدا، به پیامبر، به دین  و نسبت به ولی امر مسلمین و نسبت به امام راحل صدق داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان بیان داشت: شهید سلیمانی در زندگی خود، با اخلاص رفتار و عمل کرد و در مسیر رضایت خدا گام برداشت. سردار سلیمانی همه زندگی خود را برای انجام فرامین دین، امام  و رهبری و مقتدای خویش وقف کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: فردی مانند شهید سلیمانی با اخلاص خود، عیار خودش را بالا برده است و وقتی که به شهادت می‌رسد می‌بینیم میلیون‌ها نفر برای تشیع پیکر آن در داخل و خارج کشور حضور پیدا می‌کنند و در گوشه گوشه دنیا برای او مراسم برگزار می‌کنند. سردار سلیمانی یک شخصیت الهی و نورانی بود و با اخلاص عمل کرد برای همین خداوند به عمرش برکت داد.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی براینکه « اگر می‌خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید»، خاطرنشان کرد:  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم همواره پشتیبان ولایت فقیه بود و چه در زمان امام خمینی (ره) و بعد امام در پای رکاب مقام معظم رهبری بود و به همه تأکید و توصیه کرد که یکی از شئون عاقبت بخیری، پشتیبانی از ولی فقیه است.

وی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) ولایت‌مدار بود و اولین کسی بود که از ولایت امیرالمومنین (ع) دفاع کرد و همراه او بود. حضرت زهرا (س) در بحث روشنگری ولایت قدم‌های زیادی برداشت و سخنرانی‌ کرد و هم نخستین شهید راه ولایت و امامت است.