نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد؛

نمایندگان گلستان در تصمیم گیری بودجه سال آینده دعوت نشدند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از نمایندگان گلستان در جلسات استانی که برای تصمیم گیری بودجه ۱۴۰۱ گلستان برگزار شده، دعوت نشده اند.

به گزارش ساجد خبر، رمضانعلی سنگدوینی اظهارکرد: هیچ یک از نمایندگان در جلسات استانی که برای تصمیم گیری بودجه ۱۴۰۱ گلستان برگزار شده، دعوت نشده اند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی در جلسه ای که در تهران با حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شده بود، از نمایندگان دعوت به عمل نیامد.

وی ادامه داد: به هرحال نمایندگان مجلس از جمله افرادی هستند که در جریان همه جزئیات و مشکلات استان قرار دارند و در این حوزه می توانند از توانمندی ها و کمبودهایی که وجود دارد، دفاع کنند.

سنگدوینی ادامه داد: البته ما برای اینکه بودجه استان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند، کوتاه نمی آییم و تلاش های خود را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه همانند سال های گذشته بودجه قابل توجهی برای گلستان تدوین نشده است، اضافه کرد: بر طبق بررسی های نمایندگان مجلس و همچنین سازمان برنامه و بودجه استان شاهد تدوین بودجه خوبی نیستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه گلستان جزو استان های محروم و کمتر توسعه یافته است، نیاز دارد تا به صنعت آن توجه شود، دولت باید بحث عدالت محوری را برای تقسیم بودجه استان در نظر بگیرد.

وی افزود: امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان بتوانیم تغییراتی را در بودجه ۱۴۰۱ ایجاد کنیم.

سنگدوینی تصریح کرد: البته کار تدوین لایحه بودجه به تازگی در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس آغاز شده و من اطمینان دارم که مجلس حتماً تغییراتی را در بودجه ایجاد می کند.