همکاری کانون پرورش فکری با آب منطقه ای برای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با آب منطقه ای در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب همکاری می کند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار و جلسه با محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : وضعیت شرایط آبی به گونه‌ای است که جز فرهنگ سازی مصرف اصولی، چاره‌ای برای رفع آن نداریم.

او ادامه داد: انتظار ما از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمک به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب به ویژه با محوریت کودکان و همچنین نوجوانان است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه باید بکوشیم نسل آینده بیشتر از نسل ما در مبحث بهره وری منابع آبی تلاش کند و بیشتر قدر آب را بداند، گفت: موضوع بهره وری آب و مدیریت سیلاب دو موضوع مهمی است که قطعا در استان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این جلسه گفت:  کتاب، نمایش، فیلم و ساخت انبوه عروسک از جمله  راهکار‌های فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است که کانون می‌تواند با این روش‌ها فعالیت کند.

او گفت:پس از بحث و بررسی کارشناسان، در این جلسه مقرر شد کانون پرورش فکری و شرکت آب منطقه‌ای در سه زمینه تاییدیه حق ثبت عروسک بی بی ناهید و کاربردی کردن این عروسک برای کودکان، چاپ کتاب مصور قصه‌های بی بی ناهید برای کودکان و همچنین نمایش این عروسک در موضوعات بهره وری و مدیریت سیلاب با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.