استان گلستان قطب تولید مرغ کشور است

مهندس کوهساری نماینده مجلس:گلستان قطب تولید مرغ کشور است و بایستی صنایع بسته بندی و سایر صنایع وابسته به آن نیز در این استان به همان اندازه رشد داشته باشد.
به گزارش ساجد خبر، به نقل از اداره کل دامپزشکی گلستان، نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی در امر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام همواره در خط مقدم است و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه بی بدیل است.
مهندی کوهساری اضافه کرد:با تلاش و زحمات کارکنان دامپزشکی استان خوشبختانه استان از نظر رخداد بیماریهای دام،طیور و آبزیان در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوریکه طبق گزارشات بدست آمده از نظر بیماری لکه سفید میگو، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ، تب برفکی و بیماری طاعون نشخوراکنندگان کوچک استان پاک هستیم.
کوهساری اذعان داشت: استان گلستان همانطور که در بحث تولید و پرورش مرغ همواره رتبه اول و دوم کشور را داراست میتواند در صنایع بسته بندی و سایر صنایع وابسته نیز قطب کشوری باشد و این استان آماده سرمایه گذاری در این حوزه است و ما نیز از سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه مند در این حوزه استقبال می کنیم.
در این دیدار دکتر محرابی  مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن تبیین نقش دامپزشکی  در بهداشت و سلامت جامعه  و همچنین پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی ،گزارشی اجمالی از وظایف و فعالیت های دامپزشکی را ارائه داد.