نوسازی ۴۴ خانه زلزله‌زدگان رامیان گلستان به همت بنیادکرامت رضوی

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تکمیل و ساخت ۴۴ واحد مسکونی زلزله‌زدگان رامیان در شرق گلستان خبر داد و گفت این بنیاد ۱۰۰ میلیارد ریال برای این بخش اختصاص داده است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​روابط عمومی بنیاد کرامت رضوی، محمدحسین استادآقا روز یکشنبه  در مراسم تحویل این واحدهای مسکونی گفت: خدای بزرگ را شاکریم که به لطف و عنایت حضرت امام رضا(ع) و تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی، امروز این تعداد مسکونی به خسارت دیدگان از حادثه زلزله شهرستان رامیان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات مختلف از جمله سخت گذر بودن منطقه زلزله‌زده و بالا رفتن هزینه‌های ساخت مسکن که بر سر راه تکمیل واحدهای در دست ساخت بود، بنیاد کرامت رضوی به این پروژه ورود کرد و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این واحدها اختصاص داد که تاکنون ۴۴ واحد به نتیجه رسید و تحویل خسارت دیدگان شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: از این ۴۴ واحد، ۳۵ واحد در زمینه تجهیز امکاناتی اعم از آبگرمکن، بخاری، کابینت نیاز به کمک و مساعدت بیشتری داشتند که ظرف ۲ هفته پیش رو اقدام می شود.

استادآقا همچنین از اجرای گام دوم این طرح خبر داد و گفت: با هم‌افزایی صورت گرفته با نهادهایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) توافق اولیه برای احداث ۱۹ واحد دیگر در این منطقه صورت گرفت که تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.