مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان :

هر گونه خرید و فروش جنگل تنگه مینودشت غیرقانونی است

مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان گفت: مالکیت جنگل تنگه مینودشت در اختیار منابع طبیعی ست وهر گونه خرید و فروش غیرقانونی است .

به گزارش ساجد خبر، عبدالرحیم لطفی مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان درجلسه مشترک  که بمنظور ساماندهی غرفه داران درشهرداری مینودشت برگزار شد اظهار کرد:مالکیت تفرجگاه جنگل تنگه مینودشت برای دولت و در اختیار منابع طبیعی بوده و هر گونه خرید و فروش و اجاره غرفه ها به غیر ممنوع و غیرقانونی است و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود : موضوع ساماندهی تفرجگاه جدی است و بر اساس وضعیت موجود همه غرفه‌داران مکلفند همه مقرراتی را که شهرداری و منابع‌طبیعی تعیین نموده اند را رعایت کنند .

یاسربای، دادستان مینودشت هم در این جلسه تصریح کرد : اگر به موضوع تفرجگاه جنگل تنگه از منظر محیط زیست ، آسیب شناسی اجتماعی و حقوقی نگاه کنیم ، باید به فضای سبز و منابع طبیعی اعاده گردد.

وی ادامه بیان کرد: ولی با توجه به امکانات و فضای تفریحی جهت استفاده درست شهروندان و خانواده ها تصمیم مسئولین شهرستانی و منابع طبیعی استان بهینه سازی تفرجگاه است.

علیرضا نریمانی ، شهردار مینودشت هم دراین  جلسه با اشاره به اهدف تشکیل این جلسه گفت: این جلسه  به منظور بررسی مشکلات و ساماندهی غرفه ها و تبدیل محل غرفه ها به فضائی مناسب برای شهروندان و غرفه داران تشکیل شده است.

در این جلسه مشترک مدیر کل منابع طبیعی استان ، دادستان ، فرماندهی منطقه انتظامی ،  شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر ، ریاست اداره منابع طبیعی مینودشت و امور آب  و غرفه داران تفرجگاه جنگل تنگه حضور داشتند.

در پایان مصوب گردید طرح ساماندهی غرفه ها با هماهنگی شهرداری ، منابع طبیعی و امور آب جهت اجرایی شدن تهیه گردد .