اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت هستند

آخوند میرابی گفت: در بین امت اسلامی ما مسائل متعددی برای اتحاد داریم و اهل البیت (ع) محور اصلی اتحاد ما است و اعتقاد داریم اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت به شمار می روند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ آخوند عبدالجلال میرابی صبح امروز در آیین اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گلستان اظهار کرد: اگر منیت را کنار بگذاریم و اخلاقیت دینی و اسلامی خود را بنا بر اتحاد قرار دهیم دشمن نمی تواند بین ما تفرقه بیفکند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن  ادامه داد: ترکمن ها در بین خود ضرب المثلی دارند و می گویند که اگر ۶ نفر با هم متعد باشند به مقصد عالی خواهند رسید و اگر ۶۰ نفر با هم تفرقه داشته باشند خداوند آن چیزی که به آنها عطا بخشیده را از دست خواهند داد.

آخوند میرابی یادآور شد: در بین امت اسلامی ما مسائل متعددی برای اتحاد داریم و اهل البیت (ع) محور اصلی اتحاد ما است و اعتقاد داریم اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت به شمار می روند.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام (ص) جامعه را برای اتحاد عملی گرد هم آورد، متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس ما برابری و برادری را تفسیر کردیم پرچم ما یکی است و دین و قرآن ما یکی است و لذا در دفاع از کشور همه پای کار بودند.

این مقام مسئول تاکید کرد: خداوند وقتی مسلمان‌ به اتحاد و انسجام دعوت کردند بیان کردند از دشمن بترسید و اگر حواسمان به دشمن نباشد بین ما تفرقه خواهد انداخت.